top of page
4182.jpg

INFORMATIE ORGANISATIE

Wat leuk dat je iets wilt organiseren tijdens het ASVZ Visie Festival! Op deze pagina vind je meer informatie als je een activiteit wilt organiseren. Heb je nog vragen? Mail dan naar visiefestival@asvz.nl

Waar en wanneer is het Visie Festival?

Het ASVZ Visie Festival vindt plaats op 21, 22 & 23 mei 2025.

De locatie is Experience Island, Baan achter de Plakken 1, Loon op Zand. 

Voor wie is het Visie Festival?

Het festival wordt georganiseerd voor alle medewerkers, cliënten, vrijwilligers en ouders/verwanten van ASVZ.

De activiteiten worden niet aangepast voor alle doelgroepen. Cliënten zijn welkom als zij het programma interessant vinden.

Er zijn geen speciale faciliteiten voor de EVMB doelgroep. Hiervoor zal een alternatief festival worden georganiseerd: Het Visie Festival komt naar je toe!

Hoe laat is het Visie Festival?

Het festival begint om 11:00 uur en duurt tot 18:00 uur.

Wat is het doel van het Visie Festival?

Kennis delen en elkaar ontmoeten, dat is het doel. Met als rode draad onze visie: het leveren van menswaardige zorg waarbij begeleider en cliënt samen gaan voor 100%. Met een open blik kijken we naar wat wél kan en dat pakken we samen aan. Dat ga je zien, ervaren en voelen tijdens dit bijzondere evenement. Dat doen we door een grote verscheidenheid aan activiteiten die op diverse gebieden inspireren en enthousiasmeren.

Wat is het thema van 2025?

Het thema is: Op reis door ASVZ. Dit kun je heel breed interpreteren. Wees creatief met het thema! 

Wanneer kan er worden opgebouwd?

Opbouw kan op de dagen voor het festival. 

Je bent zelf verantwoordelijk voor de opbouw van jouw activiteit.

Houd de dagen voor het festival dus alvast vrij in je agenda!

Hoe werkt het met afbouwen?

Afbouwen moet op de laatste avond, dus op vrijdag 23 mei. 

Je bent zelf verantwoordelijk voor de afbouw van jouw activiteit. 

Is er internet aanwezig? 

Nee, er zal geen internet of wifi zijn. Helaas is het te kostbaar om dit te kunnen regelen.

Ik wil iets organiseren, wat moet ik doen? 
  1. Meld je activiteit aan via visiefestival@asvz.nl.

  2. Maak een werkgroep waar je jouw activiteit mee wilt organiseren. 

  3. Houd de volgende data vrij in je agenda: 21, 22 & 23 mei (maar ook 19 en 20 mei voor opbouw)

  4. Vul zo snel mogelijk het formulier in via deze website: www.asvzvisiefestival.nl/organisatie

  5.  Houd jouw contactpersoon van de Stuurgroep op de hoogte van jullie plannen. 

> Je bent zelf verantwoordelijk voor de organisatie van jouw activiteit.

Ik wil graag iets organiseren, maar ik kan maar één dag. Kan dat?

Nee, we verwachten dat je alle drie de dagen aanwezig bent. 

Wat is het budget?

Er is geen vast budget per activiteit. Overleg met de Stuurgroep over jouw budget. Helaas is het budget niet onbeperkt. Zorg dat je zoveel mogelijk intern oppakt en organiseert. Om de kosten zo laag mogelijk te houden, kunnen externe kosten alleen gemaakt worden in overleg met de Stuurgroep.

Is het in deze financieel moeilijke tijd wel verantwoord om een festival te organiseren?

Bij ASVZ speelt visie een belangrijke rol. Juist in deze tijd is het belangrijk om dit samen met elkaar betekenis te geven. Het Visie Festival is verbindend en een mooie manier om mensen te werven en te binden.

Het festival wordt wel georganiseerd passend binnen de huidige tijd. Er wordt rekening gehouden met de financiële opgave, waarbij we zoveel mogelijk intern zullen organiseren en de kosten bescheiden zullen houden. 

 

Waar kan ik terecht met mijn vragen?

Als je jouw activiteit hebt aangemeld, wordt je gekoppeld aan een contactpersoon uit de Stuurgroep. Je kunt bij deze persoon terecht met vragen. Je kunt ook altijd mailen naar visiefestival@asvz.nl.

Kan ik blijven overnachten?

Je mag blijven overnachten op eigen gelegenheid. Dit wordt niet door de organisatie aangeboden.

Hoe is transport geregeld?

Je bent zelf verantwoordelijk voor het transport. Mocht je hier niet uitkomen, laat het ons dan weten. 

Hoe is het vervoer geregeld?

Je bent zelf verantwoordelijk voor het vervoer. Het is aan te raden om samen met collega's te rijden. Dat scheelt weer in de kosten en voor het milieu! 

bottom of page